Tuesday, February 21, 2012

Dataran Lang

Tempat yang wajib dikunjungi setibanya di langkawi adalah Dataran Lang. Ala tempat burung helang batu tu lah. Kawan aku cakap burung tu baru je dicat baru lepas dia tengok gambar ni. Aku pon tak pasti, sebab aku tak pernah datang sebelum ni.

Senget gambar, si balqis yang ambik ni. sib baik nampak lagi..:))

Waktu kami sampai sini, cuaca panas dalam pukul 3-4 gitu. Tapi gagahkan usaha jugak nak pergi tengok tempat ni dari dekat. Tak syok la kalau tengok dari jauh kan. Lebih kurang 500 meter berjalan dari parking lot tu. Lepas tangkap gambar kami gerak ke Mall Zon Duti Free dekat jeti Kuah. Axcited sgt tengok cokelat murah, aku pon beli lah...walaupon baru firs day sampai, padal ada 2 hari lagi nak balik...akibat perasaan teruja tu, sebab hotel kami tu tak ada eksbox jadi cair la cokelat tu...moral nye beli cokelat time last day nak balik KL ye...hehehe

Tak larat nak bergambar sebab cuaca hot and spicy.

Dapat pon gambar dengan anak bujang aku, susah betol nak
tangkap. mengalahkan artis je dia ni