Thursday, August 29, 2013

Sambutan hari raya PNMB

Tema PNMB open house kali ini ialah Citrawarna Aidil Fitri. Seperti biasa company aku ni tak gempak la kalau tak jemput artis untuk jadi pengacara open house kan...so kali ini turn Nabil dan Jehan menggantikan Angah dan Sharifah Sahirah tahun lepas.

Memang lawak habis la mereka berdua ni. Aku pun dia nak sakat. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walau ada satu dua orang yang masih bercakap-cakap. Biasalah rumah siap pahat masih berbunyi. Tapi aku tak kisah lah.... memang ada sepisis manusia yang tak bersyukur atas muka bumi ini. Kenapa aku cakap cengitu adalah kerana aku terlibat sama dalam kerja-kerja belakang tabir ni...heheh muahaahaha...silalah layan pic kat bawah 2 ketol ini. sebenarnya aku dah tak tahu nak tulis apa dah... sebenarnya entri ni dah lama masuk tapi tak tau kenapa ada porblem sikit....


Tengok la si nabil tu... sempat lagi nak melawak



Semua yang telibat menjayakan Citrawarna Aidil Fitri hari tu