Wednesday, August 28, 2013

Dari Krim Wonder Glow tukar kepada Esther Gold

Assalamualaikum...hari ini saya nak berkongsi cerita tentang krim muka yang pernah saya paparkan dalam post sebelum (silalah baca entri di sini untuk mengetahui cerita yang sebenar). Setelah habis "krim WG hanya pada penutup stikernya tetapi sebenarnya adalah (krim Esther silver)", saya telah membeli krim Esther yang sebenarnya daripada anak saudara di kampung. Minggu lepas krim tu sampai ke tangan saya menggunakan pos laju. Kali ini saya menggunakan Krim Esther Gold setelah disyorkan oleh kakak saya. Okey harga set Esther Gold (A+B + Sabun) hanya 40 ringgit sahaja.

Masuk ke hari ini sudah 5 hari percubaan menggunakan krim Esther Gold. Alhamdulilah...saya sangat berpuas hati. Krim ini lagi berkesan daripada "krim WG hanya pada penutup stikernya tetapi sebenarnya adalah (krim Esther silver)". Parut-parut jerawat saya semakin pudar.

Apa cerita dengan Wonder Glow ek? Insyallah saya tidak akan membeli prodak mereka lagi. Ada juga intai-intai senarai barangan wonder glow di web site..wah terkejut saya...hanya beberapa bulan dah banyak senarai produk yang dikeluarkan oleh wonder glow... confiuse.... gitu lah kalau business replicate ni... product orang tukar jenama sendiri... just imagine kalau tengok brand2 asing yang lain... makan bertahun untuk keluarkan satu2 product... Entahlah...saya ni tak pandai nak berbusiness. Tapi kalau boleh biarlah business secara jujur baru lah berkekalan...