Wednesday, February 22, 2012

Underwater world Langkawi

Sebelah petangnya, setelah puas menaiki kereta kabel kitaorang pun bergerak pulang ke hotel. tetiba kami terpandang Underwater world di jalan pantai cenang, kemudian ilham decide pergi kesitu setelah kiteorang makan tengahari.

Pic ni aku google sebab camera kami terlupa nak snap.

Tempat ini rasanya tempat impian aku masa kecik dulu kot. Masa tu selalu tengok rancangan yang pergi ke Underwater world negara lain macam Austraralia dan Singapura. Tapi sekarang aku macam tak ada perasaan nak masuk. Tetapi disebabkan zaman kecik aku x tercapai, so aku gagah jugak masuk dengan harapan anak2 aku x jadi macam aku le...hahaha...
Hasilnya memang mengembirakan kerana dua orang budak kecik
ini memang keseronokan yang amat ketara.


Aku & Ilham pon keseronokan yang amat ketara juga!!!

Tempat bergambar berbayar jika menggunakan khidmat jurugambar
Underwater World. Tapi kami FOC sebab guna jurugambar tak bertauliah.

Ilham aka jurugambar tak bertauliah pulak yang over excited mengambil gambar2 binatang2 kat situ. Mak Layan jelah...ini beberapa gambar bukan ahli keluarga kami yang dia berjaya snap.